dijous, 21 d’octubre del 2010

Esculls

4 comentaris:

  1. Jo tampoc no vaig néixer per fotògraf i en canvi quasi cada dia en faig alguna. Sóc incapaç de dir on pertany la imatge, però m'has fet venir a la ment records del meu any a Menorca.

    ResponElimina
  2. La fotografia està feta a l'Illa de La Palma. Repassar fotos, encara que sigui les que hem incorporat al disc dur de l'ordinador ens permet recuperar moments i records. El vici de compartir-los, encara que sigui parcialment, ens fa aflorar una inèdita vocació de Ropper (el de la sèrie anglesa de finals dels 70 o principis dels 80, tu sais?, "Un hombre en casa")

    ResponElimina
  3. la fotografia també és la meva dèria...

    ResponElimina
  4. Hola, jomateixa (o tumateixa, no sé com he de dir-te), benvinguda a aquest modest espai.

    ResponElimina